HİZMETLERİMİZ

Cepkask AŞ, elektronik cihazları Çarpma, Düşme, Kırılma, Sıvı teması, Kavrulma, Yüksek voltaj, Doğal afetler sebebiyle oluşan hasarlara ve Gasp, Kapkaç, Hırsızlıklar gibi olaylara karşı güvence altına alınırken, müşterilerine ayrıca güncel hayatta son dere ihtiyaç duyulan hizmetleri de bir bütün olarak sunmaktadır.

Özellikle Cepkask AŞ’nin müşterilerine sunduğu Hırsızlık, Gasp, Kapkaç güvence ve hizmetleri bugün dahi Türkiye’de sadece Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerinde vardır.

a)Teknik Destek; Cep telefonunun kondisyonu, kapasitesi, teknik özellikleri, şarj problemleri ve diğer tüm teknik konularda destek verilmesi.

b)Kurulum; Yeni kalibrasyonların ve güncellemelerin yüklenmesi, sosyal medya platformlarına üye olma aşamaları (Google, Youtube, Facebook, Twitter, Whatsapp, İnstgram, vs), internete bağlanma ve wireless sorunları, internet kapasitesi, yasal ve ücretsiz programların indirilmesi, çalıştırılması, genel bilgi ve destek verilmesi.

c)Yazılım Güncelleme; Müşteriye, virüslü yazılımların önlenmesi, anti virüs programları ve tüm işletim programlarının güncellenmesi, ayarlar, kişiselleştirme, silinmiş bazı dataların mümkün olduğunca geri getirilmesi hususunda bilgi ve destek verilmesi.

d)Veri Kurtarma; Müşteriye, virüslü korsan yazılımlar veya kendi hatası sebebiyle zayi ettiği verilerinin mümkün olduğunca geri getirilmesi, kurtarılması hakkında bilgi ve destek verilmesi.

e) Teknik Servis; Müşteri cep telefonunun yasal garanti kapsamında olmayan ve yeni yedek parça gerektirmeyen sadece kullanımdan doğan rutin bakım, temizlik, yağlama, düzeltme, ayarlamalar, kontrol ve modifikasyonlarının yapılması.

  1. Hukuki ve Mali Destek; Müşterinin cep telefonu ve bağlı hizmetler sebebiyle, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun kapsamında yaşayacağı tüm hukuki sorunlarda hukuki danışmanlık hizmeti verilmesi.

g)Danışmanlık; Müşteri yeni almayı düşündüğü bir cep telefonunun fiyatı, kapasitesi, satış noktası ve yetkili servis kondisyonları hakkında bilgi alabilir. Hırsızlık olaylarında Gsm operatörü, Telekominikasyon Kurumu ve Kolluk Kuvvetleri nezdinde yapacağı müracaatlarını koordine etmek, yönlendirmek, telefonun en kısa süre içerisinde görüşmeye kapatılması hususunda bilgi ve destek verilmesi.

h)Lojistik; Müşteri üretim hatasına bağlı bir arıza sebebiyle, cep telefonunu yasal garanti kapsamında yetkili servisler de onarımının sağlanması amacıyla, Cepkask A.Ş’ye gönderebilir. Tüm süreçler müşteri adına takip edilerek, ücretsiz onarımı sağlanmış cep telefon geri gönderilir.

ı)Online Müşteri Hizmetleri; Müşteri tüm hizmet taleplerini öncelikle Cepkask A.Ş’nin musterihizmetleri@cepkask.com adresi üzerinden mail yoluyla yapacaktır. Müşterinin talebi alındıktan sonra, verilecek hizmetin türüne göre müşteri ilgili hizmet birimine yönlendirilecektir. Müşterinin talebine göre basit, kolay, çabuk anlaşılabilecek sorulara ve sorunlara anında destek ve yazılı cevap verilecektir.

Taşımak için, tıklayın ve sürükleyin ​