Cepkask İleri Teknoloji Ürünleri San. Tic. A.Ş, 60 yıllık sigortacılık tecrübesi ile 2003 yılında Türkiye’de ilk defa Cepkask Cep Telefonu Hizmet Paketi’ni, 2007 yılında da Teknokask Elektronik Cihaz Hizmet Paketini kullanıcılarının hizmetine sundu.Türkiye yasal garanti dışında kalan satış sonrası hizmetler ile ilk defa Cepkask ile tanıştı. Günümüzdeki birçok benzer hizmetin kuruluşuna öncülük etmiştir. Cepkask A.Ş yüze yakın konusunda deneyimli personeli, yüksek teknolojik alt yapısı, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Şikâyet Yönetimi yeterlilik sertifikalarına sahip, güçlü sermaye yapısı ile global çapta hizmet veren İstanbul merkezli bir şirkettir. Cepkask A.Ş marka iş birlikleri, kurumsal müşterileri, distribütörleri ve bayileri aracılığıyla son kullanıcı ile buluşmaktadır.
Cepkask AŞ’nin kuruluş ve hizmet felsefesi, Köklü geçmişi ile etik değerlere sıkı sıkıya bağlı, Güçlü, Dürüst ve Öncü olarak belirlenmiştir.

Cepkask

Cepkask Cep Telefonu Hizmet Paketi ve Teknokask Elektronik Cihaz Hizmet Paketi, elektronik cihazları Çarpma, Düşme, Kırılma, Sıvı teması, Kavrulma, Yüksek voltaj, Doğal afetler sebebiyle oluşan hasarlara, Gasp, Kapkaç, Hırsızlıklar gibi olaylara karşı güvence altına alınırken, müşterilerine ayrıca danışmanlık, teknik destek, hukuki danışmanlık, kurulum, veri kurtarma, teknik servis gibi hizmetleri de bir bütün olarak sunulmaktadır.

Özellikle Cepkask AŞ’nin müşterilerine sunduğu Hırsızlık, Gasp, Kapkaç güvence ve hizmetleri bugün dahi Türkiye’de sadece Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerinde vardır.

Geniş Satış Ağı

Cepkask A.Ş 15 yıldır gerek kendi satış ağı gerekse distribütörleri aracılığıyla Cepkask ve Teknokask hizmet paketlerinin perakende ve toptan satışını Türkiye çapında yapmaktadır.Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri bugün Türkiye çapında 6000’den fazla satış noktasında elektronik cihaz kullanıcıları ile buluşmaktadır.Günümüzde kolejler, üniversiteler birçok farklı sektörden özel ve resmi kuruluşlar Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerini toplu olarak talep etmektedir.

Cepkask A.Ş hizmetlerini kendi e-ticaret sitesi www.ekask.com.tr üzerinden de elektronik cihaz kullanıcılarına ulaştırmaktadır.

Markalar İle İş Birliği

Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketleri 15 yıl içinde birçok markanın da yoğun ilgisi ile karşılaştı.HewlettPackard, Sony Eurasia, Samsung, Nokia, General Mobile, Canon gibi Dünya’nın önde gelen birçok markası ürünleri ile beraber Cepkask ve Teknokask Hizmet Paketlerini müşterilerine ücretsiz sundular.

Şikâyet Yönetimi

Cepkask A.Ş ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ve ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi sertifikalarına sahip bir şirkettir.Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Temsilcisi, Cepkask AŞ’ye ulaşmış veya ulaşmamış tüm şikayetleri mecralarında takip eder, şikâyetin ön incelemesini yapar, varsa eksik bilgileri şikayetçi ile görüşerek tamamlayıp, şikâyetin ilgili birimlere iletilmesini sağlar.Şikayetçi bu aşamada, şikâyetin değerlendirilmeye alındığına dair Kalite Yönetim Bölümü tarafından mutlaka en geç 24 saat içerisinde sözlü ya da yazılı olarak bilgilendirilir. Şikâyetin değerlendirmeye alındığının bilgilendirilmesinden sonra, en fazla 24 saatte şikâyet sonuçlandırılarak müşteriye iletilir.

Altı aylık periyotlarda tüm şikayetler tasnif edilerek, Şikâyet Yönetimi Temsilcisi tarafından incelenir ve tespit edilen uygunsuzluklar için Uygunsuzluk Kontrolü Prosedürü ve Önleyici Faaliyetler Prosedürüne göre raporlama yapılarak Kalite Yönetimi toplantılarında değerlendirilir.

Personel

Cepkask’ın konusunda uzman ve deneyimli kadroları, şirketin faaliyet alanı içerisine giren her konuda, etkinliğin ve verimliliğin artırılması amacıyla, düzeltici ve önleyici faaliyette bulunma ve öneri geliştirme sorumluluğuna ve bilincine sahiptir. Bu konuda düzenli olarak eğitimler ve seminerler yapılmaktadır. Cepkask A.Ş kadrolarının çalışma prensipleri ürün ve hizmet kalitesinin belirleyici öğeleri olan uzmanlık, deneyim, dürüstlük, şeffaflık ve mevzuat bilgisidir.

Kalite Yönetimi

Rekabet gücünün korunması, hizmet kalitesinin sürekliliği kadar iyileştirilmesine de bağlıdır. Bu bağlamda müşterilerimiz, satış kanallarımız ve diğer kanallardan gelen geri bildirimler, düzeltici ve önleyici faaliyetler, iç denetimler, kıyaslamalar ve öneri geliştirme uygulamaları ile hizmet paketleri için sürekli iyileştirme döngüsünü işletilir.Cepkask AŞ’nin kadroları Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti prensibini benimsemiş, en iyi hizmeti verebilmek için sınır tanımaz bir vizyona sahiptir. Bu vizyon çerçevesinde amaçlanan kaliteye ulaşmak amacıyla ilerletilen tüm süreçler, açıklanan prosedürler ve benimsenen prensiplereksiksiz olarak uygulamaktadır.

Armand V. Feigenbaum’un “Kaliteyi Müşteri Tanımlar” sözü Cepkask AŞ’nin kalite yönetimindeki en önemli düsturudur.Bu vizyon ile ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Şikâyet Yönetimi yeterlilik sertifikaları her sene başarıyla yenilenmektedir.

Her bir Cepkask çalışanı, iş ortaklarımız, satış kanallarımız, müşterilerimizden gelen görüşlerin ve eleştirilerin önemini ve değerini bilir, kaliteyi sürekli kılma yönünde daima çaba sarf eder. Cepkask Üst Yönetimi Kalite Yönetim Sisteminin gelişmesi ve sürekli kılınması için gereken tüm desteği ve kaynakları sağlar.

www.cepkask.com www.teknokask.com.tr

Taşımak için, tıklayın ve sürükleyin ​